Λιποδιαλύτες Για Γυναίκες: Η Απόλυτη Επιλογή +5 Μυστικά Επιτυχίας

Μπορείτε να απογειώσετε τα αποτελέσματα σας με εύκολο και γρήγορο τρόπο.

Δεν υπάρχουν φυσικοί λιποδιαλύτες για γυναίκες στα φαρμακεία με αποτελέσματα. Αν θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν που θα είναι ασφαλές και θα λειτουργήσει ταχύτατα, θα χρειαστεί να το παραγγείλετε online.

Θέλετε όλες πιστεύω, να έχετε ένα λεπτό και άψογο σώμα. Επίσης θέλετε να το αποκτήσετε με λίγη προσπάθεια και πολύ γρήγορα. Αυτό όμως δεν είναι δυνατό να γίνει. Έτσι τις περισσότερες φορές, απογοητεύεστε και εγκαταλείπετε την προσπάθεια να χάσετε βάρος. Κάποιες άλλες πάλι, ακολουθείτε μια προσεγμένη διατροφή και γυμνάζεστε καθημερινά, αλλά τα επιθυμητά αποτελέσματα δεν έρχονται.

Αν όλες οι προσπάθειες που έχετε κάνει, δεν σας έχουν φέρει έστω κοντά στον στόχο, τότε ίσως χρειάζεστε ένα πρόσθετο πλεονέκτημα, που θα δώσει την οριστική λύση.

Εδώ σας έχω αυτή την ιδανική επιλογή!

➠  To Forskolin Active είναι το πιο γρήγορο συμπλήρωμα για λιποδιάλυση, σχεδιασμένο ειδικά και γυναίκες που δυσκολεύονται να χάσουν βάρος. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα!

Αυτό το προϊόν είναι απίστευτο! Θα αυξήσει την ενέργεια και τη ζωτικότητά σας. Συνεπώς θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τη νέα σας ενέργεια για να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής (δεν είναι υποχρεωτικό).

Η αεροβική δραστηριότητα και οι ασκήσεις έντασης θα συμβάλλουν, ώστε να κάψετε το ανεπιθύμητο λίπος και να χάσετε τα περιττά κιλά. Ταυτόχρονα προσέχετε και τη διατροφή σας, καθώς αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ το σώμα σας.

Από εμπειρία θα σας έλεγα, πως συνδυάζοντας το Forskolin με διατροφή υψηλής ποιότητας και ένα καλό επίπεδο άσκησης, θα έχετε ως αποτέλεσμα δραστικές αλλαγές στη σωματική σας διάπλαση περίπου σε δέκα ημέρες.

Ακόμα και οι καλύτεροι λιποδιαλύτες για γυναίκες είναι συμπληρώματα και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την υγιεινή διατροφή και την σωματική άσκηση.

Μπορούν όμως με τα ενεργά συστατικά τους, να δώσουν μια επιπλέον ώθηση, ώστε να κάψετε το περιττό λίπος και επιτέλους να βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας.

Η επιλογή του κατάλληλου λιποδιαλύτη δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Ανάμεσα σε μια πληθώρα σχετικών προϊόντων που είναι διαθέσιμα στην αγορά (για λιποδιαλύτες για άντρες δείτε εδώ), χρειάζεται να αφιερώσετε αρκετές ώρες, ώστε να κάνετε μια λεπτομερή έρευνα. Κάποια μεγάλη εταιρεία κατασκευής συμπληρωμάτων, σίγουρα θα σας προσφέρει την καλύτερη ποιότητα, στην καλύτερη τιμή. Πρέπει να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας, να είναι ασφαλής η χρήση του και να θα διαθέτει τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Για να μπορέσετε να πετύχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα, σε σύντομο χρονικό διάστημα, δώστε πολύ μεγάλη βάση σε αυτούς τους πέντε σημαντικούς παράγοντες :

#1 – Υγιεινή Διατροφή

Σχεδιάστε με προσοχή το διατροφικό σας πρόγραμμα, ώστε να περιέχει τροφές που βοηθούν στο κάψιμο του λίπους. Αρκετές πρωτεΐνες όπως αυγά, τυρί cottage, φακές, γαλοπούλα και τόνο. Ελάχιστους υδατάνθρακες όπως προϊόντα ολικής άλεσης, κριθάρι, βρώμη, πλιγούρι, ξερά φασόλια, πολλά φρούτα και λαχανικά. Πολλά υγιεινά λίπη όπως ελαιόλαδο, σπορέλαια, αβοκάντο, αμύγδαλα, ταχίνι και καρύδια.

Αφαιρέστε εντελώς την ζάχαρη από την διατροφή σας, καθώς αυτή ευθύνεται για τα περισσότερα περιττά κιλά σας.

Μειώστε 500 θερμίδες καθημερινά από το βασικό σας μεταβολισμό και στο τέλος της εβδομάδας θα έχετε κάψει περίπου μισό κιλό λίπους.

#2 – Πρόγραμμα Γυμναστικής

Δεν έχει μεγάλη σημασία αν ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα προπόνησης υψηλής ή μέτριας έντασης. Αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι οι θερμίδες που δαπανώνται κατά την διάρκεια της άσκησης.

Σημαντικό είναι να γυμνάζεστε τουλάχιστον για 45 λεπτά την ημέρα και 4-5 φορές την εβδομάδα. Επιλέξτε να κάνετε κάποια αεροβική δραστηριότητα όπως περπάτημα, ποδηλασία ή κολύμβηση. Άλλη επιλογή είναι να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο. Κατά καιρούς δίνουν πολύ οικονομικές προσφορές, που θα σας συμφέρουν να κάνετε την εγγραφή σας για μερικούς μήνες.

Επίσης βγάλτε από την αποθήκη, τα ξεχασμένα όργανα γυμναστικής που διαθέτετε και αρχίστε να τα χρησιμοποιείτε. Όποιος και να είναι ο τρόπος που θα επιλέξετε για να γυμναστείτε, να γνωρίζετε πως μόνο οφέλη μπορεί να σας προσφέρει.

Από τις πρώτες κιόλας ημέρες, τα θετικά αποτελέσματα από την αυξημένη σωματική δραστηριότητα και την μειωμένη πρόσληψη θερμίδων, θα αρχίσουν να φαίνονται.

#3 – Πιείτε Πάρα Πολύ Νερό

Μπορεί να σας φαίνεται παράξενο, αλλά το νερό είναι σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία της καύσης λίπους. Η έλλειψη του επιβραδύνει αυτή τη διαδικασία.

Το νερό παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στις λειτουργίες του οργανισμού. Ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος, βοηθά στην αποβολή των τοξινών και ενυδατώνει το δέρμα. Επίσης δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητας και έτσι θα τρώτε λιγότερο.

Πίνετε ένα ή δύο ποτήρια νερό το πρωί που ξυπνάτε και 10 με 12 ποτήρια κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να συμμετέχουν στην διαδικασία της απώλειας βάρους.

#4 – Κοιμηθείτε. Κοιμηθείτε. Κοιμηθείτε.

Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει, πως ο ανεπαρκής ύπνος έχει σημαντικές επιπτώσεις στον οργανισμό μας και συμβάλει στην αύξηση του σωματικού μας βάρους. Αυτό γίνεται γιατί μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης και έτσι αυξάνεται η όρεξη για γλυκά. Μειώνει και την αυξητική ορμόνη, η οποία ρυθμίζει το ποσοστό λίπους και της μυϊκής μάζας. Αυξάνει επίσης τα επίπεδα του σακχάρου και της ινσουλίνης στο αίμα, με αποτέλεσμα την συσσώρευση λίπους.

Συνεπώς, για να μην διαταράσσεται δυσμενώς ο μεταβολισμός σας και για να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός, ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος είναι απαραίτητος.

Το ιδανικό για τη ρύθμιση του σωματικού βάρους είναι, οι επτά -χωρίς διακοπές- ώρες ύπνου.

#5 – Πάρτε Δραστικά Μέτρα

Δραστικά Μέτρα

Αν διαβάζετε ακόμα, σημαίνει πως έχετε πάρει στα σοβαρά την απώλεια βάρους. Θέλετε πραγματικά να απαλλαγείτε από το αντιαισθητικό λίπος που σας ταλαιπωρεί.

Τώρα θα σας δείξω τον πέμπτο παράγοντα, που θα σας δώσει την έκρηξη που χρειάζεστε, ώστε να κάψετε ευκολότερα και για πάντα το ανεπιθύμητο λίπος.

Μην αγοράζετε προϊόντα που έχουν αμφίβολα αποτελέσματα και μην περιμένετε θαύματα!

Όπως σας έγραψα και παραπάνω, ο ρόλος των λιποδιαλυτών είναι σημαντικός, αλλά συμπληρωματικός. Μην περιμένετε πως χρησιμοποιώντας τους λιποδιαλύτες και τρώγοντας πίτσες, έτοιμο φαγητό, γλυκά και όλες τις ανθυγιεινές τροφές, πως θα απαλλαγείτε από το περιττό λίπος. Θα αυξήσουν τα επίπεδα της ενέργειας σας, θα επιταχύνουν το μεταβολισμό σας, θα ενισχύσουν και θα υποστηρίξουν την προσπάθεια της απώλειας βάρους σε αρκετά μεγάλο βαθμό.

Για βέλτιστα λοιπόν και οριστικά αποτελέσματα ακολουθείστε αυτά τα πέντε απλά βήματα. Συνδυάστε τους λιποδιαλύτες με τη σωστή διατροφή και την άσκηση, την πειθαρχία και την υπομονή και θα ανακαλύψετε, πως δεν είναι δύσκολο να καταφέρετε να κάψετε το πεισματάρικο λίπος και να φτάσετε στο σωστό βάρος.


Πηγές:

  1. How Exercise Helps You Lose Weight – Healthline
  2. 5 Ways Drinking More Water Can Help You Lose Weight – Women’s Health
  3. Weight Loss and Sleep: Is There a Connection? – Psychology Today
  4. Interested in Losing Weight? – Nutrition.gov

Εικόνα: Sally Fitzgibbons – BeautyCrew


 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.